وَالـضُّــحَے

عید آمد و عید آمد

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۵۹ ب.ظ
عالم شکرستان شد 
تاباد چنین بادا
شب رفت صبوح آمد
غم رفت فتوح آمد
خورشید درخشان شد
تاباد چنین بادا
عید آمد وعید آمد
یاری که رمید آمد
عیدانه فراوان شد
تا باد چنین بادا...!

مولانا


سلام به همه ی دوستان عزیزم

عید رو به همه ی شما عزیزان تبریک میگم.

انشاءالله سال خوبی داشته باشید.


اینم از اولین پست سال 1392

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۳۰
مهدی صادقی

عید نوروز

مولانا

نظرات  (۴)

۰۲ فروردين ۹۲ ، ۰۷:۱۹ گروه تواشیح رضوان قم
بسمه تعالی
عرض سلام و ادب
سرانجام پس از ماه ها تلاش خستگی ناپذیر، توانستیم اولین شبکه اجتماعی قرآنیان و گروه های تواشیح کشور را راه اندازی نماییم.
آری دیگر شاید احتیاجی نباشد برای عضویت در شبکه های اجتماعی، به سایت هایی همچون facebook و... [که انصافا جایگاه مناسبی در شأن و شخصیت قرآنیان بزرگوار نیست] مراجعه کنیم.

این سایت، به هر کاربر یک صفحه اختصاص می دهد که بتوانند مطالب ارزشمند خود را در آن انتشار دهند. ویژگی مهم شبکه قرآنی رضوان، این است که مطالب بهتر دیده می شوند (چون این شبکه متعلق به کاربران است و هر کاربر برای صفحه ی خودش هم که شده وارد سایت می شود و از مطالب سایر کاربران نیز استفاده می کند) و همچنین جایگاه مناسبی برای اتحاد و همبستگی بیشتر جامعه قرآنی است.

در آخر تقاضامندیم در صورت تمایل و در جهت ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و جذب جوانان علاقمند به سایت هایی نوآورانه با محتوای قرآنی "شبکه قرآنی رضوان" را در لیست لینک های خود قرار دهید و آن را به دوستان قرآنیتان معرفی نمایید. باشد که مورد رضایت و رضوان خداوند قرار بگیرد...
والسلام
راهنما و توضیحات کامل سایت:
http://rezvannet.ir/Help.pdf
وقت نماز:

امام باقر (ع) درباره نماز آگاهانه در پرتو آیه «والذین هم علی صلاتم یحافظون» فرمود: مقصود، نماز واجب است که در وقتش بخواند، حقش را بداند و کاری را بر آن مقدم ندارد که خداوند بی‌گناهی‌اش را می‌نویسد و عذابش نمی‌کند و هرکس نماز را در غیروقتش بخواند و حق نماز را بجا نیاورد و کارهای دیگر را بر نماز ترجیح دهد سرانجامش با خداست. اگر خواست می‌آمرزد و اگر نخواست عذاب می‌کند.

امام (ع) فرمود: «حضرت موسی (ع) هنگام گفت‌وگو با خداوند چنین گفت: خدای من پاداش آن‌کس که نماز را در وقتش خوانده و دنیا او را به خود مشغول نساخته چیست؟ خداوند فرمود: ای موسی! آن چه خواسته به او می‌بخشم و بهشتم را به او هدیه می‌کنم.»

سلام به روزم. منتظر نظرات ارزشمندتون هستم
خوش ان دمی که بهاران قرارمان باشد ظهور مهدی زهرا بهارمان باشد
سلام دوست عزیز نوروزتان پیروز و مهدوی انشاالله:
با مطالب خواندنی منتظر نگاه منتظرتان هستیم. .یا مهدی.
آتش زدن به خانه مولا بهانه بود / مقصود خصم، کشتن بانوی خانه بود / با آن همه سفارش پیغمبر خدا / پاداش دوستی علی، تازیانه بود / آن شب قویترین سند غربت علی / تشییع مخفیانه و دفن شبانه بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی